Przerwa techniczna w obsłudze klienta

ENERGA informuje, że od 10 do 17 sierpnia nastąpi przerwa w działaniu systemu bilingowego w regionach elbląskim, olsztyński, kaliskim i koszalińskim.

Oznacza to, że przez tydzień nie będzie można m.in. rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii). Przerwa techniczna, która rozpocznie się 10 sierpnia o godz. 17 i potrwa do 17 sierpnia do godz. 24 wynika z operacji przenoszenia danych na większy i bardziej wydajny serwer, dzięki czemu system będzie działał sprawniej, co przełoży się na lepszą obsługę klienta. 

W tym czasie nie będzie też możliwe założenie nowego konta w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Z kolei osoby, które mają już konta w eBOK będą widziały w nim, po zalogowaniu się, dane sprzed migracji danych. Nie będą w tym czasie generowane obrazy nowych faktur i nie będzie aktualizowany stan salda.

W związku z planowanymi pracami systemowymi ruch w biurach obsługi klienta może się nasilić, a proces obsługi może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy i zachęcamy do załatwienia wszelkich spraw przed lub po okresie przerwy, tj. do 10 sierpnia lub po 17 sierpnia.